تغییر ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد هشدار سازمان بازرسی به بانک‌ها درباره سودسپرده‌ها چرا نشست شورای عالی کار برگزار نمی‌شود؟ خبر جدید از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) ۳۱ خرداد زمان قطعی پایان تولید پژو پارس ایران خودرو | کدام خودرو جایگزین پارس می‌شود؟ ویدئو| رویداد «بودجه؛ ابرچالش حکمرانی» در مشهد برگزار شد پلمب ۴ سالن زیبایی در مشهد به دلیل گران‌فروشی (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) فهرست کالا‌های معاف از مالیات بر ارزش‌افزوده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + فهرست تغییرات اقلیمی مهم‌ترین تهدید برای محصول زعفران است قفل واگذاری زمین برای ایجاد شهرک‌های صنعتی، در دولت سیزدهم شکسته شد طلا و سکه در بازار مشهد چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: شاهد رشد ۲۰ درصدی صادرات استان در دولت سیزدهم هستیم نرخ طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال امروز (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تمدید شد + جزئیات نرخ اجاره‌بها در منطقه فرامرز عباسی مشهد چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای متقاضیان وام قرض‌الحسنه + جزئیات سرنوشت تعطیلی شنبه‌ها چه شد؟ + فیلم ایران در تولید گندم به پایداری رسید «اعتبار مالیاتی» ابتکار دولت برای حمایت از شرکت‌های  دانش بنیان‌ بازگشت طلافروش‌های مشهدی به بازار | پلمب‌ها باز شد چرا سود سهام عدالت برای برخی افراد واریز نشد؟ شرایط فروش ۲ محصول سایپا برای جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد | اسامی خودرو‌ها و زمان تحویل جزئیات پرداخت مالیات ۱۴۰۲ در ۱۵ قسط مساوی قیمت طلا در بازار جهانی امروز چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) احتمال تغییر حقوق کارگران جزئیاتی جدید از ادامه طرح کالابرگ الکترونیک
سرخط خبرها

ابلاغ الزامات سه گانه برای تداوم فروش اوراق سلف نفتی به وزارت نفت

  • کد خبر: ۳۹۸۱۲
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
ابلاغ الزامات سه گانه برای تداوم فروش اوراق سلف نفتی به وزارت نفت
الزامات سه گانه برای تداوام فروش اوراق سلف نفتی از سوی رئیس این کمیسیون به وزیر نفت ابلاغ می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تایید این خبر گفت: در مورد اوراق سلف نفتی که بر اساس بند الف تبصره ۵ قانون بودجه قرار است به فروش برسد جلسه ای را در کمیسیون بودجه با وزیر نفت داشتیم و بعد از آن هم جلسات کارشناسی در این زمینه برگزار و جمع بندی این شد که وزارت نفت و شرکت ملی نفت، کار خود را در این زمینه انجام دهد اما الزاماتی را باید رعایت کند.

 

محمدخدابخشی ، افزود: الزام اول این است که از منابعی که از فروش اوراق سلف ایجاد می شود برای هزینه های جاری استفاده نکند. الزام دوم این است که طرحهایی که با این منابع ایجاد شود باید مجوز شورای اقتصاد را دریافت کند چرا که این موضوع در متن بند الف تبصره ۵ قانون بودجه مورد تاکید قرار گرفته است.  الزام سوم هم این است که بازگشت این منابع از منابع بودجه عمومی نباشد بلکه از سهم شرکت نفت باشد. 

 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس یادآور شد: با این الزامات وزارت نفت می تواند کارش را انجام دهد و این حاصل جلساتی است که ما در کمیسیون بودجه داشتیم و قرار است این الزامات سه گانه از طرف رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به وزارت نفت ابلاغ شود.



منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->